-moz-border-radius-bottomright: 50px; border-bottom-right-radius: 50px; }

SelamaT DaTang!

Friday 21 March 2014

Macam pelik ja?

This update is not about my SPM Result.. SPM Result aq cerita bila aq free nnt.. ini update pasal cerita.. Cerita utk seseorang yang request..

Eh? Bila kita jumpa ek?
Laaa.. kita kan 1 kelas masa Form 1 lagi.. (tak ingat mmg kena ketuk kepala)
Eh? Macam mana kita boleh rapat ek?
Entah laa.. saya pun x tahu.. tetiba je kan? Kamu tahu?haha
Eh? bila ek? bila?
Awak kata masa kita ambil result PMR kan? kan? sebab ini terjadi dengan tiba2? So, saya pun x boleh guess official dia bila..
Eh? Kenapa ek? Kenapa?
Semua berlaku tak diduga. Orang lain pun semua tak sangka kan? Ada manusia yang sampai sekarang dia x boleh terima.. haha.. xpa..saya sendiri pun x tahu kenapa? serius.. 
Apa2 pun, my future is the top priority.. :) Saya nak awak dan semua org support saya.. boleh tak? :D
Bak kata pepatah, (ecee.. sejak bila jd pepatah entah laa) . kita saling melengkapi.. Dunia pasti tersa indah..

Nanti laa pulak saya tambah story..kay.. tata

No comments:

Post a Comment

AdE koMeN?? TuLiS JeW.. sedIa MenErima ApE pon.. :)