-moz-border-radius-bottomright: 50px; border-bottom-right-radius: 50px; }

SelamaT DaTang!

Thursday 24 January 2013

UnKnOwN... :/

Bismillahirrahmanirahim..



 I know that bukan semua orang boleh accept kita.. bukan semua orang happy dengan attitude kita... okk.. I'm really a child... It's me... The Real one.. Aku try sembunyikan sifat childish aku... tapiii..masa aku buat macam tuh aq x rasa betul2 happy... Biarlah aku dengan sikap aku... Yang penting senyuman aq betul2 ikhlas.. :) Selama ni aq x sedar yang aq try pretend not to be myself.. kalau masa aq pretend tu pun korang da kata perangai aq macam budak2, yang sebenar laggiii33 budak2 maaa... haha.. I'm just realize it bila aq present kimia kat kelas.. masa tuu aq rasa aq memang jadi diri aq 100%.. really satisfy with it... biarlah childish macam mana sekali pun.. It's really me.. So, kamu yang kena belajar untuk accept.. aq x salahkan sesiapa.. mungkin selama ni dia tak pernah jumpa orang yang perangai macam aku.. tapi,, biarlahhh.. i'm happy with myself.. tu yang penting kan??
Masa aq masuk sp, aq tauu orang semua berbezaa.. smua orang ada perspektif diorang sendiri..n aq banyak belajar benda baru kat sini... aq belajar untuk jadi kuat...aq belajar untuk terima citarasa orang lain.. n.. aq belajar untuk terima sikap orang lain.. xD .. Di setiap kelemahan, passti ada kekuatan..!! I will prove it... :P 


No comments:

Post a Comment

AdE koMeN?? TuLiS JeW.. sedIa MenErima ApE pon.. :)